Aktualności

XVI edycja konkursu fotograficznego „Mazowsze bliskie sercu”

Data umieszczenia:

Już po raz szesnasty fotografowie-amatorzy staną w szranki konkursu fotograficznego „Mazowsze bliskie sercu”, organizowanego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego.

Pragniemy zaprosić uczestników konkursu do podróży po naszym regionie, zwiedzania niezwykłych miejsc, tajemniczych zakątków, które warto uwiecznić na fotografii.
Tematem tegorocznej edycji konkursu jest „Odpocznij na Mazowszu”.
Konkurs będzie przeprowadzony w następujących kategoriach:
• Odpocznij na Mazowszu – Aktywnie;
• Odpocznij na Mazowszu – z pasją;
• Odpocznij na Mazowszu – z Kulturą.

Foto
.


Co zrobić, aby wygrać w konkursie?
Wystarczy zrobić zdjęcie nawiązujące do tegorocznego tematu konkursu „Odpocznij na Mazowszu” w jednej z kategorii konkursowych. Będziemy zwracać uwagę na treść oraz jakość nadesłanych zdjęć. Prace konkursowe oceni Jury Konkursu.

Kto może wziąć udział w konkursie?
Wszyscy fotografowie amatorzy.
Z udziału w konkursie wyłącza się:
- osoby zajmujące się zawodowo fotografią;
- absolwentów uczelni plastycznych i filmowych z tytułem magistra bądź licencjata albo tytułem równorzędnym, potwierdzającym wykształcenie wyższe na tym samym poziomie, a także nauczyciele akademiccy takich uczelni;
- osoby, które w ciągu ostatnich dwóch lat zdobyły nagrodę w konkursie lub brały udział w warsztatach organizowanych w ramach konkursu;
- pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

Jak wziąć udział w konkursie?
Każdy z uczestników może zgłosić do konkursu jedno zdjęcie. E-maile z załączonymi plikami (skanem formularza zgłoszeniowego i zdjęciami) prosimy przesyłać do 16 lipca br. na adres: konkurs.fotograficzny@mazovia.pl.
Jeśli masz mniej niż 18 lat – poproś rodziców o zgodę i wypełnijcie wspólnie odpowiedni formularz zgłoszeniowy.

Jakie zdjęcia należy przesyłać na konkurs?
Fotografie zgłaszane do konkursu powinny nawiązywać do tematu konkursu i odpowiadać jednaj z trzech kategorii konkursu!

Z ilu etapów składa się konkurs?
Tegoroczna edycja konkursu przeprowadzona będzie jednoetapowo. Spośród prac wykonanych i nadesłanych przez uczestników, Jury oceni i wybierze do 12 zwycięskich fotografii. Dodatkowo zwycięskie fotografie wezmą udział w głosowaniu internautów, w trakcie którego internauci wybiorą laureata konkursu publiczności.

Jakie nagrody można wygrać?
Laureaci konkursu otrzymają następujące nagrody:
I nagroda - w wysokości 2 000,00 zł - dla każdej z kategorii konkursowych;
II nagroda - w wysokości 1 500,00 zł - dla każdej z kategorii konkursowych;
III nagroda - w wysokości 1 000,00 zł - dla każdej z kategorii konkursowych;
Do trzech wyróżnień - po 800 zł każde;
Nagroda publiczności – internautów - w wysokości 1 000,00 zł.
Dodatkowo dla laureatów konkursu Samorząd Województwa Mazowieckiego wspólnie z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie zorganizuje weekendowe warsztaty fotograficzne. Warsztaty odbędą się we wrześniu lub październiku br. Forma organizacji warsztatów (wyjazdowe lub on-line) będzie uzależniona od sytuacji i obostrzeń związanych z pandemią Covid-19 w kraju.
Co to jest nagroda publiczności?
Zwycięskie zdjęcia wezmą udział w głosowaniu internautów, w trakcie którego internauci wybiorą zwycięzcę konkursu publiczności. Głosowanie odbędzie się na stronie www.facebook.com/Mazowsze.serce.Polski . Uczestnik konkursu, którego zdjęcie zdobędzie najwięcej głosów (like’ów) otrzyma nagrodę publiczności.

Gdzie można uzyskać dodatkowe informacje?
Formularze, które uczestnicy mają wypełnić, zeskanować i przesłać, będą dostępne wraz z regulaminem konkursu na stronie: http://www.mazovia.pl w zakładce konkursy-szkolenia/konkursy-fotograficzne/.
Wszelkie informacje o konkursie można otrzymać pod nr tel. (22) 59 79 616 i (22) 59 79 532 (pn. – pt. godz. 9 – 15) lub wysyłając pytania na adres e-mail: konkurs.fotograficzny@mazovia.pl .

W stworzeniu wymarzonej kompozycji fotograficznej pomogą filmy edukacyjne, które będą pojawiały się na FB - MazowszeSercePolski.

Zgłoszenia są możliwe do 16 lipca br.

Źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego


Jednostki organizacyjne Powiatu Wyszkowskiego

Szkoły i placówki oświatowe

Służby, Inspekcje i Straże

Bannerki

  • Projekty Unii Europejskiej
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • Informacje o zagrożeniu powodziowym na terenie powiatu wyszkowskiego
  • Inwestycje powiatowe
  • Wybory samorządowe 2018

Dane teleadresowe Urzędu Starostwa

Starostwo Powiatowe w Wyszkowie

Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków

tel: (0-29) 743-59-00, 743-59-35
fax: (0-29) 743-59-33

e-mail: starostwo@powiat-wyszkowski.pl
www: http://www.powiat-wyszkowski.pl

Godziny pracy:
Poniedziałek w godz. 8.00-16.00
Wtorek w godz. 8:00-16:00
Środa-Piątek w godz. 8:00-16:00
Wszystkie wydziały czynne w godzinach wskazanych powyżej,
z wyjątkiem punktu rejestracji pojazdów Wydziału Komunikacji (pon.-pt. 8.00-15.00) i kasy (pon.-pt. 8.00-15.00)
oraz kasy (czynna 8.00-15.00)

Statystyka oglądalności strony

Strona oglądana: 64 razy.

Copyright

© 2012 - 2021 Starostwo Powiatu Wyszkowskiego
Zawartość merytoryczna: EWA MICHALIK, e-mail: e.michalik@powiat-wyszkowski.pl
Projekt: INFOSTRONY - ADAM PODEMSKI, e-mail: adam.podemski@infostrony.pl, tel: (22) 818-72-14