Badanie oczekiwań i poziomu satysfakcji Klientów Starostwa Powiatowego w Wyszkowie

Data: 05.11.2024 r., godz. 09.00    157
Podejmując działania mające na celu wzrost jakości świadczonych usług publicznych, Starostwo Powiatowe w Wyszkowie przeprowadza badanie oczekiwań i poziomu satysfakcji Klientów. Badanie jest anonimowe i obejmie Klientów korzystających w dniach 12.11-30.12.2024 z usług Starostwa.

Podejmując działania mające na celu wzrost jakości świadczonych usług publicznych, Starostwo Powiatowe w Wyszkowie przeprowadza badanie oczekiwań i poziomu satysfakcji Klientów.

Badanie jest anonimowe i obejmie Klientów korzystających w dniach 12.11.2024 - 30.12.2024 z usług Starostwa. Badanie realizowane będzie bezpośrednio w budynku Starostwa. Każda osoba opuszczająca Starostwo otrzyma kwestionariusz ankiety, którą będzie mogła wypełnić i złożyć w oznaczonej urnie.

Ankieta jest anonimowa, a jej zbiorcze wyniki pomogą lepiej poznać oczekiwania Klientów Starostwa oraz ocenić jakość jego funkcjonowania.

Zachęcamy wszystkich Klientów do wizyty w Starostwie do wyrażenia swojej opinii odnośnie funkcjonowania Starostwa, a także zaprezentowania własnych oczekiwań i propozycji.

Klientom Starostwa Powiatowego w Wyszkowie serdecznie dziękujemy za poświęcony czas i udział w badaniu ankietowym.

badanie satysfakcji.jpg (1.36 MB)