Kontakt:
ul. Zakolejowa 15A, 07-200 Wyszków
tel. (029) 743 59 40
e-mail: rzecznik.konsumenta@powiat-wyszkowski.pl
Godziny przyjęć: 8.00-16.00 (od poniedziałku do piątku)
Do zadań rzecznika konsumentów w szczególności należy:
1) zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
2) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
4) współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi;
5) wykonywanie innych zadań określonych w ustawie lub w przepisach odrębnych.
Zasady załatwiania spraw:
- udzielanie porad przez telefon (029-7435940)
- udzielanie porad w biurze (należy wziąć ze sobą wszystkie dokumenty jakie dotyczą sprawy)
Uprawnienia konsumentów, wzory reklamacji i pism: kliknij by sprawdzić
Pomoc dla konsumentów inna niż Rzecznik Konsumenta: kliknij by sprawdzić